Selasa, 26 Mei 2009

Berubah lagi...!!

Salam semua moga sihat dalam rahmat Allah .Berubah lagi wajah blog ni tak pernah tetap lagi,memang macam org yang buat blog ni belum pernah nak tetapkan pendirian...Kenapa saya rasa patut ubah lagi blog ini..? satunya sebab memang saya suka berubah,kadang-kadang last minit pun saya boleh ubah keputusan saya,mungkin ini lah tabiat saya yang susah nak buang,Keduanya memang bagus pun kita upgrade skit ape2 yang ada kat blog ini ,tak lah kalau buka blog tu boring.Mesti nak ada sesuatu yang kita boleh bukak blog sendiri,kalau tengok blog orang lain yang smart2 tu jeles la plak kan.Baik upgrade sendiri blog kite.Tapi ape2 yang penting isi dalam blog tu ,kalau lawa camne pun kalau xde input ,tak guna gak..macam kita sibuk hias luar rumah ,tapi dalam rumah berserabut.Kan masih belum sempurna macam tu.Jadi dalam saya menghias luar blog ini,saya harap dapat memberikan input2 yang berguna ,terutama untuk diri saya sendiri.Kalau la ada org yang sudi nak baca ,Alhamdulillah la...tapi setakat ni cam xde org masuk blog saye je...takpe la...lom ade rezeki agaknye..

Mungkin saya kena baiki lagi segala apa yang saya dah buat,ye la blog saya ni kadang2 merapu gak..sebab banyak cerita syok sendiri..segan lak kat kawan2 lain dapat jadikan blog diorng tu satu bahan bacaan yang bermanfaat ,tapi blog saya sendiri tak dapat buat cam diorang.Tapi insyaallah saya akan berusaha ke arah tu.Harapnya memang saya dapat jaga blog ni sampai bile2.Sebab ni je la wadah kita nak luahkan rasa hati,nak kongsi pendapat,nak beri pendapat.Jadi memang perlu la saya buat satu transformasi dalam blog saya,supaya kalau ada la orang masuk blog saya ni,kalau pun tak baca ape2 pun ,insyaallah dapat manfaatnya...ok sekian sahaja utk kali ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...