Khamis, 24 Mac 2011

Menjengah Rindu

Menjengah rindu pada blog yang usang ni,lamanya tak update.Sebab tak sempat ,kesibukan yang melanda tak dapat dikawal, kalau ada waktu free pula,tak terfikir nak update blog ni..so,di kesempatan ini ingin aku meng'update'kan blog ini supaya ,mudah-mudahan aku dapat meng'update'kan diri.:)

Sebenarnya kalau nak diikutkan takde cerita menarik pun aku nak update,tu yang kadang-kadang malas nak update.:)

Tapi aku cerita je la apa² yang berlaku hari ni ye,memandangkan aku ni tak pernah cita pengalaman aku jadi "ustaz" kan.Jadi aku nak cerita sikit.cecite..cecite..!!

Seronok sebenarnya jadi Cikgu ni,sebab dapat ramai anak..anak apa?? anak murid la..macam² perangai ada kat pada anak-anak ni.Kadang-kadang menghiburkan ,kadang-kadang buat darah aku naik.Tapi dah lumrah Cikgu ni kan..kena didik juga yang baik dan yang buruk perangainya.

Aku pun bukan jenis cikgu yang suka marah² sebab aku pun tak pandai nak marah sangat.Tapi kalau aku marah rasanya tangan naik ke muka..huhuhu takut tak?? heheh tapi jarang berlaku la..banyaknya aku control tapi kalau berlaku juga,nak buat camne kan.Tapi nasib baik setakat ni takde yang ngadu kat parent cakap aku ni garang.Bagus anak murid aku ..:)

Ok tu sahaja la catatan hari ni..nak cerita lebih,insyaallah kalau diberi kekuatan untuk menulis.Good night to youall yang bace entri ni,insyaallah kalau ada masa nnti aku jelajah ke seluruh blog² yang cool sudi coment kat blog aku ni,,thanks..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...