Jumaat, 20 Februari 2009

Sebagai satu permulaan

Dimulakan dengan lafaz Bismillahirahmanirrahim,terima kasih Tuhan atas rahmat dan nikmatNya menghidupkan aku lagi,mengizinkan aku lagi untuk menghirup udara yang dipinjamkanNya,moga aku dapat menggunakannya untuk jalan kebaikan ,terima kasih juga wahai Tuhan kerana menggerakkan hatiku,tanganku untuk menulis blog ini untukku berkongsi rasa ,pengalamanku pada semua orang,moga ada nilai di sisi Mu Ya ALLAH,kalau hendak dikira aku ini bukanlah orang yang pandai menulis atau pandai memberi pandangan secara terbuka, moga dengan blog ini aku dapat melatih diriku,agar pandai menceritakan sedikit sebanyak apa yang aku tahu,apa yang aku lihat,apa yang aku rasa & ape yang aku alami,moga sedikit sebanyak dapat memberi .manfaat buat diriku atau mungkin pada orang lain

Namum mata tak selalu celik,andai tulisan-tulisanku ini ade salah silap atau cacat-celanya harap dapat maafkan,kalau boleh betulkan,moga kita dapat berrkongsi apa-apa ilmu dalam kita belajar,berfikir dan lebih-lebih lagi ilmu itu tujuannya untuk diamalkan..., memang patut kita berkongsi untuk ditambah amal bakti kita pada Tuhan

Akhir sekali aku berlindung pada Mu Ya Allah daripada penyakit hati,atau huzuzunnafsi ketika aku menulis blog ini,moga2 Engkau istiqomahkan kan aku dalam menulis blog ini,dan rezekikanlah kami agar aku dapat amal apa yang aku tulis ini

wallahu a'alam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...